nyolceleje

 2011.02.28. 00:13

Jó kis hétvége volt.
Szombat este összejöttünk Művésznőnél, ahol sikerült ismét a garatra önteni némi szeszt. Úgy indult az este, hogy rendeltünk pizzát, az egyik közkedvelt kajás cégtől, majd Dr. Haj és Walsh küldött egy smst, hogy keverjem az első koccintóst. Rögtön szolgálatba álltam és kirobogtam a hűtőbe a hozzávalókért, majd azzal e lendülettel kivágtáztam a konyhába és a mosogató feletti szekrényből kikaptam három vastagfalú poharat gondoltam biztos ami biztos. Rögtön lehullott az első üvegről a kupak majd a benne lévő színtelen-szagtalan nedű elkezdett csöpögni a poharak fenekére. Visszaraktam a kupakot, majd elővettem a következő hozzávalót, amit abban a pillanatban én sem cseréltem volna el egy ladikra sem, akár csak Georg barátom. Ez az üveg is kiizzadta a kedvenc italomhoz való mennyiséget majd egy kis citromlével öntöttem nyakon, hogy elérjük a kellő ízkombinációt.  A két utazónak rádobtam egy olivát is, hogy megadjuk a módját. A poharakat bevittem a szobába és vártam, hogy érkezzenek az első tegeződésre. Kb. 3 perc múlva megszólalt a kaputelefon, gondoltam beengedem a csapatot, majd visszaültem a többiekhez. bő egy perc múlva sem lépett be senki az ajtón így odamentem megnézni, hogy nem szomjúságtól kitikkadva fekszenek e a lépcsőfordulóban némi szeszért könyörögve. Legnagyobb meglepetésemre megjött a pizza, ami nem is lett volna baj, de a mély döbbenet ami kiült az arcomra egy kissé elbizonytalanította a futárt a címet illetően. Mondtam neki, hogy minden ok, csak nem Őt vártam... mire Ő megkérdezte, hogy Fortunára számítottam? - tulajdonképpen az se lenne rossz de most beérem ezzel a 4 pizzával is, Fortuna jöhet holnap is. A rövid közjáték hatására némi kacaj szűrődött ki a nappaliból amit azzal sikerült megszüntetni, hogy mindenkinek étel került a szájába. Pár perc múlva megjött Dr. Haj és Walsh, így az első kortyokat is volt kivel megosztanom. Lecsúszott a második kanyar is, majd némi előkészület után nekiálltam elkészíteni a sétapalackot. Közben befűztük művésznőt, hogy dobjon át minket Z-hez, aki egy szűk körű házibulit rendezett. Kiürítettük a poharak és egy ágyő kíséretében elindultunk mulatni. Z-nél összesen 6 személy tartózkodott beleértve a házigazdát is. Gyors kudarcos névmemorizálást követően kiszaladtam három pohárért, hogy a maradék nedűt már úri módon igyuk meg. Kb. 10 perc múlva jött az ötlet, egy römipartyra. Dr. Haj és én egymás mellé ültünk, így 2 kör alatt kiszállóra cseréltem a lapjait, így Dr. Haj diadalittasan konstatálta, hogy nem is tudta, hogy tud römizni. A sikerét azzal koronázta meg, hogy rendelt egy taxit amivel tovább tudtunk haladni. Az autóra várva Dr. Haj elkezdte magyarázni Walshnak, hogy Z-autója tulajdonképpen az Ő autója mert a rajta van a monogramja ami egyértelművé teszi a tulajdoni kérdéseket.

Megérkeztünk a kiválasztott bisztróba majd konstatáltuk, hogy elég nagy a sor a bejutási oldalon. Mint egy fél óra alatt sikerült beérnünk a műintézménybe, ahol annyi ember volt mint szódában a buborék. A következő fél órát azzal töltöttük, hogy megpróbáltunk szeszt keríteni a bárpultnál. A kiszáradás szélén álltunk mire megkaptuk a poharakat, így elég hamar ledöntöttük a torkunkon. Eltelt még 10-20 perc mire elhatároztam magam, hogy akkor ennyi elég. Elköszöntem és a kijárat felé vettem az irányt. Mivel FőBu csak akkor indult el amikor Én kikecmeregtem a tömegből, így volt időm néhány ifjonccal dumálni. Megtudtam, hogy azért vannak most ilyen sokan mert bezárt a környéken egy másik hasonló egység, így a hoppon maradt partyzsonglőrök átigazoltak ide. Egy másik sráctól azt tudtam meg, hogy a mai -icsák csak a pénzre meg a sluszkulcsra hajtanak - engem akart erről felvilágosítani, na ne égesd má magad! Kifelé menet egy cselgáncsozóval is összeakadtam, akit megkínáltam egy szál cigarettával és megbeszéltük, hogy nem vágjuk egymást ipponra itt a flaszter közepén. Kezet ráztunk majd ki-ki ment a saját útján. FőBu-t várva még összeakadtam egy fazonnal aki találkozott valami 4 éve nem látott exével és smároltak egy jót az aktuális pasija előtt - nem is tudom mi lett volna, ha ezt a számomra teljesen irreleváns információt nem közli velem, de őt is megkínáltam egy dohánytermékkel így mindketten boldogan mentünk utunkra. FőBu megérkezett és hazarepített 4 kerekű hintóján, amit azzal háláltam meg, hogy kint aludtam a kanapén, hogy ne zavarjam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://svij.blog.hu/api/trackback/id/tr582696413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maugham 2011.02.28. 09:40:48

a Művésznő köszöni az élménybeszámolót erre a másnapos hétfő reggelre!!! könnyedzik a szeme!!!:D

sose' volt ilyen jóóóó!!!:D

13ka 2011.02.28. 15:03:23

Szeretem hogy sejtelmesen és nem túlságosan lényegretörö bejegyzéseid vannak.....volt egy kalap.....egy iphon....és egy becstelen tett....és szegény Walsh a bajtársa is cserben hagyta...

gh45 2011.02.28. 18:00:54

Csak tudnám Walsh hogy talált el egyedül a nagy budáról a buszhoz :D
süti beállítások módosítása