Na végre nem olvassa senki!

 2011.09.01. 18:04

 

Most egy darabig nem szólok, hogy ismét írom a naplóm, kíváncsi vagyok, ki az a statisztika szerinti pár ember aki időről - időre megnézi a lapot.

Kezdünk ismét magunk mögött hagyni egy nem gyenge nyarat, ami könyv szerű betűtengerem meleg ágyául fog szolgálni.

Aki olvasta volna a blogot és csalódnia kellet, hogy nem írtam, annak bocsi, de elegem volt, hogy folyton cenzúrázni akarták a gondolataimat. Ez az Én blogom, azt írok le amit szeretnék, és ha úgy tartja úri kedvem, akkor a társaság egymás hányásain való fetrengésétől a ki-kivel-mivel-mikor és miért kezdetű szexuális anegdótákon át mindent leírok. Tulajdonképpen azon rágtam be, hogy jöttek az "ezt ne írd meg a blogba" című mondatok. Ez csak azért bánt, mert mindig kínosan ügyeltem arra, hogy senkit ne a saját nevén nevezzek és a történetek leírása is elég finom az én közismerten szerény és ingerszavaktól csak néhol-néhol tűzdelt megfogalmazásaimhoz képest.

Ezzel nem az lenne a célom, hogy azt a maradék olvasótáboromat is elveszítsem, úgyhogy fátylat a múltra, mostantól nem leszek tekintettel senkire :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://svij.blog.hu/api/trackback/id/tr883196016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maugham 2011.11.29. 22:28:38

jelentkezem h én olvasom!!! És csókoltat a Művésznő!!;)
süti beállítások módosítása