De má' mikór

 2011.03.07. 17:45

Van hétvége alkohol nélkül.

Persze úgy könnyű, ha nem megyünk el bulájkodni. Péntek este volt egy kisseb összejövetel a Művésznőnél, ahol a Tigris második részével ütöttük el az időt. Még mindig nagyon ott van ez a film! Persze mindenkinek eszébe jutottak a nyári hétvégék és megbeszéltük, hogy idén amit csak lehet videóra rögzítünk. Lehet a nyár végére összevágunk egy jó kis filmet belőle „Nyári őrület” címmel. Esetleg személyre szabott címek is lehetnek:

Páros utcai éjszakák P-vel

Hogy csábítottam el 20 középiskolás csajt egy ollóval - avagy Dr. Haj csajozási tippjei

Könyvek és alvás - Művésznő tolmácsolásában

Tudd, hogy mit iszol - kultúrált alkoholfogyasztási leckék  Walsh előadásában

Hogyan kell krumplit pucolni - FőBu főzőműsora

Diszkófessön és cicás smink - Kapitány tanácsai

Egy szál cigivel ébredni – Zsé tanácsai a reggeli kelés túlélésére

Már egész jó az idő, legalábbis a süt nap és a hétvégén már meleg is lesz, így FőBu és én lemegyünk egy kicsit kertészkedni.

Szombaton voltunk a Lakás Trend kiállításon. Tulajdonképpen ennyit elég is lenne megjegyezni a dologról, de kikívánkozik belőlem egy kis komment. Szóval ez a kiállítás egy fos volt! Egy közepes méretű Olasz bútorboltban több kreativitást lehet látni mint itt. Talán, ha egy ötlet volt igazán eredeti és jó, többi silány szar volt, vagy ami jó lett volna azt is szarul csinálták meg. Ja, és ezért még fizetni is kellet, hoppá! Tele volt magát sznobnak gondoló trendi faszival és nővel az egész, akik úgy jártak fel-alá mintha minimum ők találták volna fel az asztalt vagy a széket. Persze minden horror áron volt, hiszen ha stílusos akarsz lenni az nem attól függ, hogy mit veszel, hanem hogy mennyibe kerül, minél drágább cuccot veszel annál trendibb vagy! Tulajdonképpen, ha odavittem volna nagyanyám egyik hokedliét és ráírom, hogy 160.000 Ft és minden érdeklődőnk azt mondtam volna, hogy az Yves Saint Laurent is ilyenen tervez ruhákat, akkor most nagyanyámnak nem lenne min ülnie. Miután jól kifröcsögtük magunkat, benéztünk egyik kedvenc falodánkba és jól megvacsoráztuk. Hammolás után megnéztük a Fekete hattyút. Nagyon ott van a film! Azért ez sem volt egyszerű. Elfoglaltuk a helyünket a moziba, majd kb. egy perc múlva konstatáltuk, hogy olyan meleg van mint egy nyári délután a melóhelyen. Kiszaladtam, hogy megkérdezzem minden rendben van e mert ez így keserves lesz. Mondta a csajszi, hogy már dolgoznak az ügyön. Ok semmi gond, majd nekivetkőzünk. A film végére az áztatással végeztem, már csak a mosás volt hátra. A film végén elkezdték felcsavarni a villanyt és én látván, hogy még senki nem tobzódik a lépcsőn egy gyors mozdulattal kislisszoltam a teremből, majd kisvártatva megjött FőBu is aki közölte, hogy még nem volt vége filmnek. Nem tudom, szerintem vége volt, a főhős meghalt, ennyi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Továbbra is MAYDAY!!! 2011-04-30

A bejegyzés trackback címe:

https://svij.blog.hu/api/trackback/id/tr852719106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

douter 2011.03.07. 21:10:14

lehet ma kommentezni?

maugham 2011.03.07. 21:24:54

akkor hol az én kommentem???:O :D

maugham 2011.03.08. 09:38:40

a Művésznő üzeni h a béke szigetén (IV. utca :D) a legjobb olvasni és aludni!!!:D
és az idén se lesz másképp!!:D

jaaaa és a legfontosabb:
lefeküdtem a Lalival... na ez történt... DE MÁ' MIKÓ'???:D :D :D
süti beállítások módosítása