Ismét naponta :)

 2010.12.08. 23:41

Na kezdem magam egy kicsit utolérni, így próbálom tartani a minden hétköznap 1 bejegyzés ütemtervet. Sajnos a múlt heti netmentes napok rányomták a bélyeget a blogra és mit tagadjam a látogatás is visszaesett, így most minden karakteremmel rajta leszek, hogy nagyszámú olvasótáboromat ismét az oldal elé csaljam. Van ám statisztika is az Admin alatt, így azt is büszkén elmondhatom, hogy a Norvég felségjelzés alatt hajózó Opera böngészővel nyitják meg a legtöbbször az oldalt (gondolom most az összes operás elégedetten mosolyog, Én is:) Az is kiderült számomra, hogy volt már olyan olvasóm, akit nem is ismerek!

Ma egy kissé korán ébresztett a telefonom és pár "anyádnak csörögj otthon" szundizás után már ki is pattantam az ágyból. Gyors készülődés, gyors Make-Up, gyors tea, gyorsan kell még kerítenem wc papírt, stb... Aztán már be is huppantam a gépsárkányba és irány a meló meg az M3-as. Aki ismer tudja hova mentem, a többieknek meg semmi köze hozzá. Igen, arrafelé két helyre szoktam menni, mind a kettőt meglátogattam és egy gyors beszélgetést követően már robogtam is a bíróságra tanúskodni, egy több mint 3 éves közúti baleset ügyében, ahol mint szemlélő vettem részt az eseményen. A bíró úgy 40 percet zaklatott, majd az alperes ügyvédnő is kikérdezett és már mehettem is tovább dolgozni. Délután még gyorsan megjártam Győrt is, ahol hihetetlenül olcsó a parkolási díj.

Igen, egyenlőre a tusfürdő románcnak most vége van, bár egy ide illő közhelyet idézve az élet hozhat még meglepetéseket. Ma felhívott K, hogy kéne egy fuvar ide a mi citynkbe, de mondtam, hogy 4 körül én az ország másik felén leszek, így a kikérdezős beszélgetés is elmaradt. Remélem később sort kerítünk rá. P-vel is beszéltem ma, aki visszatestálta a szilveszteri szervezést, így holnap azt is kell intéznem, de a terv a következő: szokásos bowlin hely, eszem-iszom-iszom-iszom-dínom-dánom és persze sok gurítás és mégtöbb strike! Kérném minden érintettet, hogy jelezze a részvételi szándékát, mert le kell foglalnom a helyet! Ha senki nem jelentkezik lemegy Patajra bulizni!

Képzeljétek, ma hívott Cse és Ho is! Cse kérdezte, hogy mi van a szilveszterrel, mondtam neki, hogy még nem tudom, szóval ezért is fontos, hogy döntsetek mi legyen. Cse barátunkkal megbeszéltük, ha ilyen faja belvíz lesz akkor kocsmakerülő gyorskorcsolya verseny lesz, mert mindannyiunk szeretett terén áll a víz! Szóval, ha beköszön a minusz irány a garázs a koriért és az ütőkért. Képzeljétek Ho kolléga kilépett a melóhelyről, így ha bárkinek szüksége lenne egy FMCG gurura akkor jelentkezzen, de legkésőbb a tejfakasztóján megdolgoztatjuk!

Annyi emlék jutott eszembe az elmúlt nyárról, hogy nem is tudom melyiket kéne billentyűre vetni. Talán kezdjük az elején. ÉB nyitó buli - Sose' volt ilyen jó! Nagy tömeg, ismerős arcok, jó zene és egy semmihez sem fogható érzés. Persze idén már más lesz, nem az első bulira fogunk pörögni egész tavasszal, hanem már arra is, hogy kedvenc hivatalunk kinyisson a téren és együtt mulassuk át a hétvégét, nagy bulik, nagy beszélgetések, nagy hamburgerek, nagy sörök, nagy rövidek, nagy álmok, nagy érzések. Ha valamit kihagytam lehet kommentelni. Ígérem, minden héten legalább egyszer megemlékezem a nyárról, aztán már itt is lesz az első fűnyírás.

Lépek, mert holnap is munka van és a telefon könyörtelen!

A bejegyzés trackback címe:

https://svij.blog.hu/api/trackback/id/tr192503417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maugham 2010.12.09. 19:59:17

ÉDEN BEACH FOREVER!!!!!!:D
a Művésznő kedvenc szórakozóhelye... és nem lehet azt az érzést szavakba önteni ami ott elönti az ember szívét... :P
süti beállítások módosítása